مشاوره لاتاری آمریکا

مشاوره لاتاری آمریکا

در این وبلاگ میخواهیم شما را با نحوه ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در سال 2017 آشنا نماییم و قدم قدم همراه شما تا گرفتن ویزای آمریکا پیش برویم.
امیدواریم مجموعه اطلاعات داده شده برای شما کاربر گرامی مفید باشد.

طبقه بندی موضوعی

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

ویژگی های عکس مورد نیاز جهت ثبت نام در گرین کارت لاتاری آمریکا:

عکس باید جدید باشد و اندازه عکس باید استاندارد باشد . یعنی بایستی عکس 5در5 سانتیمتر باشد. لازم به ذکر است اندازه های استاندارد در ایران 3 در 4   و یا 6 در 4 است ولی در ایالات متحده ،اندازه ی استاندار عکس 5 در 5 سانتیمتر است. خوشبختانه بسیاری از عکاسی ها با سایز استاندارد پاسپورت آمریکایی (5 در5 ) آشنا هستند و یا وقتی شما بگویید که عکس را برای شرکت در لاتاری نیاز دارید در این صورت خود آنها می دانند که عکس باید چه فرمتی داشته باشد.  خانم ها می توانند با حجاب اسلامی عکس بگیرند به شرط اینکه گردی صورت و تا اندازه ای گوش ها دیده شوند. ( عکس با حجاب اسلامی تاثیر منفی در شانس شما ندارد) مردها کلاه و عینک نزنند. زن ها هم عینک نزنند. عکسی که در نهایت با مدارک شما ارسال خواهد شد باید دیجیتالی باشد بنابراین عکس خود را اسکن نمایید و برای ما ایمیل کنید بنابراین اگر خواستید عکس خود را اسکن کنید حتما شرایطی که ذکر می کنیم را برای اسکن در نظر بگیرید. عکس دسته جمعی نگیرید. برای هریک از اعضای خانواده عکس جداگانه نیاز است. پشت صحنه عکس باید روشن و سفید باشد. باید مستقیم به دوربین نگاه کنید. پشت سرتان سایه نیفتد. روی صورتتان سایه نباشد. عکس تار و نامعلوم و ناقص نباشد. از آنجاییکه عکستان را بصورت دیجیتالی برای ما ارسال می کنید نام فایل را اولا به لاتین بنویسید (به انگلیسی) دوما نام فایل  نام نفر باشد. اگر مثلا نام فایل عکس 036781 باشد ما نمی دانیم که این عکس پدر است یا عکس پسر است، عکس مادر است یا عکس دختر است و غیره. باید نام فایل نام نفر باشد مثلا Mohsen ahmadi در این صورت ما می دانیم که عکس آقای محسن احمدی را داریم . اگر نام پدرو پسر یکی باشد و هر دو جوان و بشاش لطفا نام فایل را اینطور انتخاب کنید

Mohsen-ahmadi-pedar  و Mohsen-ahmadi-pesar .
 
عکس باید به صورت دیجیتال و با فرمت
JEPG   باشد. اندازه و شفافیت (Resolution) عکس ها باید 600 در 600 پیکسل بوده و عمق رنگ color depth  آن باید 8 بیت یا 24 بیت رنگی و 8 بیت خاکستری باشد. 
عکس می تواند هم رنگی و هم سیاه و سفید باشد.
 


یک نمونه ازعکس قابل قبول

 

 

عکس خود را رتوش نکنید

 

عکس خود را عمودی بگیرید

 

عکس خود را از روبرو بگیرید، عکس سه رخ  یا نیم رخ نگیرید

 

 

 

 

سر خیلی بزرگ افتاده است

 

سر خیلی کوچک افتاده است

 

 

 

 

نمای پشت عکس سفید نیست

 

عکس نقطه نقطه است و کیفیت عکس پایین است

 

 

 

 

عکس تار است و فوکوس نیست

 

کیفیت عکس پایین است

 

نکته : خیلی بهتر است که عینک به چشم نداشته باشید و هرگز از لنزهای رنگی استفاده نکنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
iranian people

نظرات  (۱۴)

Useful info. Fortunate me I found your web site accidentally, and I'm surprised
why this accident did not happened in advance!

I bookmarked it.
سلام.میخواستم بدونم برای شرکت در ثبتنام لاتاری باید هزینه پرداخت کنم؟
Hi there! Someone in my Facebook group shared
this site with us so I came to check it out. I'm definitely loving the
information. I'm bookmarking and will be tweeting this
to my followers! Outstanding blog and outstanding design and style.
با سلام. بنده دانشجوی دکترای تخصصی در سیستم آموزشی وزارت بهداشت هستم. مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشدم با حدود 80 میلیون تومان پول آزاد می شود و یا باید به اندازه دو برابر مدت تحصیل برای سیستم آموزشی وزارت بهداشت کار کنم. با این وجود که هیچ گونه مدرکی رو نمیتونم ازاد کنم، در صورت قبولی برای مدارک چه کار میتونم بکنم؟
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۵ سعیده ارشد
سلام ثبت نام لاتاری هزینه داره یانه؟
اگه برنده شدیم هزینه ای میخواد؟
اگه رفتیم میشه بازم ب یرن برگشت؟
سلام.من 30 روز دیگه میرم سربازی. انصرافی کاردانی هستم.
ایا میتونم ثبت نام کنم؟
سلام من۱۷سالمه سال چهارم دبستان خودم تنهامیخوام واسه لاتاری ثبت نام کن میتونم؟
سوال بعدی اینکه من هنوزمدرک دیپلم نگرفتم مدرکم روخردادمیگیرم مشکلی نداره واسه ثبت نام؟
با سلام خدمت شما.

اگر چنانچه فردی متاهل تنها بخواهد خودش شرکت در لاتاری داشته باشد .،میتواند عکس همسر ویا مشخصات همسر خود را ندهد و تنها مشخصات و عکس خود را وارد سایت ثبت کند.؟؟
منتظر پاسخ گویی شما هستم!

با تشکر از شما..
فرمی.برای.ثبت.نام..نیست
با سلام.ایا برای ثبت نام لاتاری(مرحله ثبت نام)به ترجمه مدارک دانشگاهی نیاز است؟
ایا باید حتما مشمول سربازی نبود؟من مشمول هستم..27 سالمه
سلام،من فوق لیسانسم و شوهرم دیپلم ندارد آیا می توان درلاتری شرکت کرد
پاسخ:
با سلام
 شما  هر دو میتوانید در لاتاری ثبت نام نمایید و  فقط در مورد شوهرتان،باید وضعیت کارت پایان خدمت ایشان مشخص باشد.
موفق باشید
سلام میخواستم بدونم که چه جوری نام ونام خانوادگیمون روبه زبان لاتین بنویسیم برای ثبت نام درلاتاری خواسته شده که نام ونام خانوادگی به لاتین  عکس گرین کارت تاریخ تولدبه میلادی. سئوال دومم اینه که اسم همه اعضای خانواده روبفرستم یافقط اسم سرپرست خانواده وتاریخ تولدکیارابفرستم بعدگفتن بایه شماره که بهم دادن تماس بگیرم یعدکنارش نوشتن تلگرام ولی تلگرام نداشتندچیکارکنم سئوال اولم خیلی مهمه
پاسخ:
وقت بخیر
در مورد سوال اولف مشخصات کامل همه افراد  باید بدون هیچ گونه مغایرت از روی پاسپورت افراد نوشته شود 
در مورد سوال دوم در صورتی که افراد بالای 18 سال داشته باشند میتوانند برای خود ثبت نام نمایند و در غیر اینصورت فقط برای والدین میتوان ثبت نام نمود.
موفق باشید
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۸ فاطمه مقدم
برای شرکت در لاتاری داشتن دیپلم برای بزرگسالان الزامی است من خودم لیسانس دارم ولی شوهرم دیپلم ندارد ایا می توانم شرکت کنم؟ همچنینبچههای زیر 21سال اگر ثبت نام کنیم وقبول شوند میتوانند خانواده را هم با خود ببرند
سلام .

16 ساله هستم . سال دوم دبیرستان . اسمم جز اسامی قبولی لاتاری درامده .  طبق تاریخی که بهم دادن , حدود یکسال فرصت دارم تا بتونم  دیپلم و پیش دانشگاهی م رو بگیرم . باتوجه 
به کمی فرصتی که یهم دادن , میخواستم بپرسم ممکن هست که این تعیین تاریخ یکساله بیشتر بشه!؟ 

یعنی این تاریخ بصورت روتین نوشته شده باشه اما در عمل بیشتر باشه!؟  -با تشکر .شایان-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی